GAMING SUCCESS  CASE: Dienst Justitiële inrichtingen

THE STRATEGY

DJI zette een combinatie van In-Play en In-Game Display campagnes in om mannen van 20–50 jaar te bereiken in een premium gaming omgeving. Door gebruik te maken van high-impact placements in populaire titels zoals GTA V, Fortnite, Valorant, League of Legends, Golf Clash, Asphalt Legends, Emergency HQ en Madden NFL, wist DJI zich naadloos te integreren in de game-ervaring zonder de speler te storen .

De strategie richtte zich op een optimale balans tussen bereik, frequentie en zichtbaarheid. In-Play placements binnen AAA-PC-games leverden sterke merk impact, terwijl In-Game Display zorgde voor schaalbare awareness op mobile, console en PC.

Viewability
0 %
Reach & Frequency
0 +
Impressions
0 miljoen

In-Game Display

  • Viewability: 97,93% – consistent hoog en ver boven benchmark
  • Reach & Frequency: 393.178 unieke gebruikers,
  • Impressions: 914.269 impressies 

DEMOGRAPHIC INSIGHTS

  • Krimpen: 41% tussen 25–34 jaar, 31% tussen 20–24 jaar
  • Schiphol: 38% tussen 25–34 jaar, 34% tussen 20–24 jaar
  • Midden: 44% tussen 20–24 jaar, 39% tussen 25–34 jaar

De campagne wist dus vooral de jongvolwassen mannelijke doelgroep sterk te activeren, precies de kern van DJI’s strategische focus